Stávající hladinový plovák vozidla není vhodný pro přesné měření a je pouze informativní. Pro přesné měření tankování, spotřeby a úbytku paliva v nádrži vyrábíme sondu, která svojí koncepcí vychází ze sondy montované do vozidel v prvovýrobě.
Konstrukčně jsme provedli modifikaci tak, aby přesnost měření byla větší a odpovídala rozlišení datové zprávy na CAN sběrnici. I při současném míchání různých paliv (nafta, bionafta) poskytuje dlouhodobou stálost a jednoznačný výsledek měření. Naše měřící sonda je bezúdržbová a mechanicky velmi odolná. Technické informace zde.
V následujících ukázkách je vidět, jakou přesnost dosahuje naše externí hladinová sonda IBR v porovnání se stávající sondou ve vozidle.
Většina vozidel má na CAN sběrnici informaci o spotřebě paliva. Tuto hodnotu poskytuje řídící jednotka motoru nezávisle na stavu paliva v nádrži. Ne vždy se opravdu spotřebuje veškeré natankované palivo vlastním vozidlem. Často dochází i k tomu, že se palivo původně určené a dokladované ke konkrétnímu vozidlu dostane do nádrže vozidla zcela jiného!
Je tedy potřeba si vyhodnotit, nakolik je důležitá instalace naší externí nádržové sondy.
Hledali jsme firmu, která nabízí komplexní služby za příznivé ceny. Od původního dodavatele jsme k InfoLogic s.r.o. přešli především z důvodu rychlého a flexibilního řešení našich potřeb v oblasti sledování spotřeb vozidel a jejich pohybu dle určených tras.